Известие

Collapse
No announcement yet.

Имам нужда от помощ за Blaupunkt CD

Collapse
X
 
  • Filter
  • време
  • Show
Clear All
new posts

  • Имам нужда от помощ за Blaupunkt CD

    Здравейте.
    Търсих подобна тема ,но попаднах само на това-
    http://clubalfaromeo.com/forum/newth...newthread&f=25 а то не е точно каквото търся щото при мен липсва желт кабел.Имам проблем с връзването на нов Blaupunkt san francisco 310 към инсталацията на алфа 147.Трябва да разменя местата на някои пинове но не сам сигурен дали няма да му е.. м..... на новото сд и ми трябва помощ.Въпроса ми е за какво са CAN A и CAN B и BOOSTER IN при оригиналното сд?Разбрах че трябва да преместя пин 7 на пин 4 при новото сд з/о старото въобще няма пин 4 ама другите за какво отговарят нямам идея(всъщност имам но не ми се рискува).Прилагам и диаграми.Преместих го тоя кабел от акумолатора пин 7 стар напин 4 нов и сд-то тръгна но за тия двата, ако ги оставя така както са си когато пусна сд-то и таблото умира и оборотомер,и скоростомер,и ел.стъклата и те а на таблото светват всички лампички за чек на колата (ECU,ABS,ръчната-абе все)Моля HELP!!!

    Click image for larger version

Name:	alfa 937 high.jpg
Views:	1
Size:	87.2 Килобайта
ID:	2389113

    Click image for larger version

Name:	blaupunkt san fracisco 310.jpg
Views:	1
Size:	94.3 Килобайта
ID:	2389114
    Alfa Romeo 147 1,6TS 120hp 2001



  • #2
    колега, гледайки твоите схеми :
    пин 4 - + 12 волта от акумулатора
    пин 7 - + 12 волта от контакт

    пин 7 си го върни където е бил. за пин 4 с един кабел вземи от + на запалката и трябва да тръгне.
    другия вариант е да вържеш пин 7 и на 2-те но тогава радиото може да не ти помни станциите и другите настройки.

    ТОВА ЗА БУКСА "А" говорим

    кан е комуникацията на оригиналното цд с колата - не ти трябва. кабелите в никакъв случай не ги връзвай.

    боостер ин пише че е само за версиите със цд на оригиналното радио. също не ти трябва - да виси свободно.
    точка

    Comment


    • #3
      Е жив и здрав-отивам да го направя
      Alfa Romeo 147 1,6TS 120hp 2001


      Comment


      • #4
        действай. ако го вържеш правилно, ще работи само когато си на контакт. иначе и на 4 и на 7 трябва да дадеш постоянен плюс и ще работи винаги.
        точка

        Comment


        • #5
          Откачих ги тия два кабела CAN A и CAN B и таблото се оправи обаче друго не съм пипал и работи-дали ще стане нещо ако го оставя така засега,че нямам време да прекарвам кабел от запалката до сд-то поне до края на седмицата-събота и неделя ще стане ама сега нямам време
          Alfa Romeo 147 1,6TS 120hp 2001


          Comment


          • #6
            пин 7 къде го върза последно. по принцип и на 4 и на 7 трябва да имаш захранване.
            точка

            Comment


            • #7
              На пин 4 оставих акумулатора,а на пин 7 където е ignition сега няма нищо.
              Last edited by ggionkov; d.m.y г., 07:32.
              Alfa Romeo 147 1,6TS 120hp 2001


              Comment


              • #8
                Пин 1 - permanent +12v - Захранване от постоянен +12v.Необходимо е за паметта на радиото и настройките на устройството.
                Пин 6 - ilumination - Взема захранване от кабел, чиято роля е да намали силата на осветление на таблото при включване на фаровете.Използва се да намали силата на светене на панела на устройството нощно време.
                пин 7 - ignition - запалване от контактния ключ, като дадеш на контакт излиза +12v на съответния извод.Това всъщност е захранването на устройството.
                Пин 8 - GND - маса.

                Това е според схемата която си дал.

                Поне на моята 156-ца запалката не работи ако е изключено запалването.При мене липсваше оригиналното СД и използвах неговата букса, като определих изводите с мултицет - режа кабела и съединявам към съответния такъв на буксата на новото радио, понеже стандарта беше друг.

                Моя също е Blaupunkt , като дам на контакт се включва,като изгася двигатела се изключва.Ккогато не е на контакт просто натискам копчето за включване и почва да работи/някъде вътре си прави връзка с пин 1/.Това е по начина който ти описах по-горе.За осветлението на панела си има отделни настройки за през деня и през нощта.Като включа фаровете се сменя автоматично/пин 6/.Ако свържеш СД -то така че да получава захранване постоянно, без да е на контакт ключа, има вероятност да ти изтощи акумолатора дори когато панела е снет.Имах едно СД вързано по този начин и ме беше направило луд.
                Last edited by dimitar_vd62; d.m.y г., 21:35.
                По-достойно е да си останеш с убежденията,отколкото
                конюнктурно на стари години да "прогледнеш".
                Alfa Romeo 156 1.8ts 1997 - ex.
                Alfa Romeo 156 1.8ts 2001

                Comment


                • #9
                  Първоначално публикувано от dimitar_vd62 Покажи съобщение
                  Пин 1 - permanent +12v - Захранване от постоянен +12v.Необходимо е за паметта на радиото и настройките на устройството.
                  Пин 6 - ilumination - Взема захранване от кабел, чиято роля е да намали силата на осветление на таблото при включване на фаровете.Използва се да намали силата на светене на панела на устройството нощно време.
                  пин 7 - ignition - запалване от контактния ключ, като дадеш на контакт излиза +12v на съответния извод.Това всъщност е захранването на устройството.
                  Пин 8 - GND - маса.

                  Това е според схемата която си дал.D

                  Поне на моята 156-ца запалката не работи ако е изключено запалването.При мене липсваше оригиналното СД и използвах неговата букса, като определих изводите с мултицет - режа кабела и съединявам към съответния такъв на буксата на новото радио, понеже стандарта беше друг.

                  Моя също е Blaupunkt , като дам на контакт се включва,като изгася двигатела се изключва.Ккогато не е на контакт просто натискам копчето за включване и почва да работи/някъде вътре си прави връзка с пин 1/.Това е по начина който ти описах по-горе.За осветлението на панела си има отделни настройки за през деня и през нощта.Като включа фаровете се сменя автоматично/пин 6/.Ако свържеш СД -то така че да получава захранване постоянно, без да е на контакт ключа, има вероятност да ти изтощи акумолатора дори когато панела е снет.Имах едно СД вързано по този начин и ме беше направило луд.
                  Да възродя малко тази тема Някой да знае обратното как може да се подкара оригинално ЦД от 147 с кан управление на кола, която няма кабели за кан става въпрос например за алфа 156 слд 2003 вътрешен фейс

                  Alfa Romeo 156 -facelift-1.9jtd CF3-115-2004; Renault Megane CC -1.6-16V -2006; Toyota Avensis SW2,2 D-Cat-2010; Renault Scenic RX4 2.0-16V-2002; Renault 19-1.8 Rt-1993; BMW-335Xi-M-Packet-2007

                  Comment


                  • #10
                    при 156 мисля са налични двата кан кабела. друг е въпроса дали радио от 147 ще се хареса със 156.
                    точка

                    Comment


                    • #11
                      Няма колега моята е 2005 година и няма сега проверих, а от къде мога да ги изведа ?

                      Alfa Romeo 156 -facelift-1.9jtd CF3-115-2004; Renault Megane CC -1.6-16V -2006; Toyota Avensis SW2,2 D-Cat-2010; Renault Scenic RX4 2.0-16V-2002; Renault 19-1.8 Rt-1993; BMW-335Xi-M-Packet-2007

                      Comment

                      Working...
                      X